סודות השיווק של ביבי פרק 24

שיווק מצבי חירום

שיווק מצב חירום.

זה סוד שיווק מיוחד שביבי משתמש בו בהצלחה גדולה, שהוא עוזר לו להשיג הרבה קולות, הרבה בוחרים - וברגע האחרון.

מה שקורה זה שהמון אנשים אוהבים לדחות את ההחלטה שלהם ממש עד הרגע האחרון.

עד לשבוע האחרון של הבחירות, עד ליום הבחירות עצמו, עד לסגירת הקלפיות.

זה פועל ככה, דרך אגב, בכל דבר. שיווק של כל מוצר, של כל שרות - ככה זה עובד.

ביבי משתמש בחוכמה בשיטה הזאת שנקראת שיווק מצב חירום.

מה הוא עושה?

הוא יוצר לבוחרים שלו, לקהל היעד, תמונה של מצב חירום.

שאסון עומד לקרות, שמשהו הולך להיות בלתי הפיך אם לא נפעל עכשיו בדיוק לפי ההוראות שלו.

אתם זוכרים את הערבים נוהרים לקלפיות? הם באוטובוסים בהמוניהם נוהרים לקלפיות.

מה זה עשה?

זה גרם לבוחרים של ביבי לצאת מהבית ולהצביע באחוזי הצבעה הרבה יותר גבוהים מהרגיל ופשוט לפעול.

למה?

להתגונן מפני מצב החירום שביבי תיאר להם.

במקרה הזה הוא המציא מצב חירום שלא קיים, אבל עדיין זה הסוד השיווקי הזה.

אפילו אם נסתכל על הבחירות הראשונות שביבי זכה, אז אם אתם זוכרים, הייתה לו סיסמה: פרס יחלק את ירושלים.

הוא יצר מצב חירום נוראי שאם לא נעשה עכשיו מיד פעולה, אז פרס יפגע לנו בעיר הבירה, יחלק את ירושלים - וזהו. חזון העם הציוני נגמר.

ועל ידי יצירת מצב החירום הזה, הוא הביס את כל הסקרים, את כל התחזיות המוקדמות - והשיג תוצאות יוצאות דופן.

שיטת השיווק הזאת של שיווק מצב חירום מדברת על זה שאתה לוקח מצב וגורם שיהיה מתח, לחץ, פחד מהרגע האחרון, חוסר - וככה מניע אנשים לפעולה.

בואו נראה מספר דוגמאות לקמפיין מסוג שיווק מצבי חירום שהמפלגות השונות יכולות לעשות בימים האחרונים לפני הבחירות.

נתחיל עם גנץ ממפלגת כחול לבן.

הם יכולים לעשות קמפיין שיווק מצבי חירום בצורה הבאה:

או ביבי או ישראל.

יש לנו הזדמנות אחרונה להציל את צה"ל.

יש לנו הזדמנות אחרונה להציל את בית המשפט.

יש לנו הזדמנות אחרונה להציל את הדמוקרטיה.

ביום הבחירות מצביעים גנץ.

לדוגמה.

בואו נראה לדוגמה מה יכול להגיד נפתלי בנט ממפלגת הימין החדש.

למען האמת, הם כבר עלו על רעיון גאוני לשיווק מצב חירום שיכול להתאים בדיוק בדיוק לקמפיין שלהם ולימים האחרונים של הבחירות.

תארו לכם אם תשמעו הודעות בלי הפסקה במיילים, בסמסים, בווטסאפ, בהודעות קוליות, בטלוויזיה, באתרי אינטרנט, בפייסבוק, ביוטיוב, בכל מקום, תשמעו את זה במשך 24 שעות ביום האחרון של קמפיין הבחירות.

זה הולך ככה:

בלי הימין החדש ביבי יחלק את ירושלים.

סכנה!

בלי הימין החדש ביבי יחלק את ירושלים.

סכנה!

בלי הימין החדש ביבי יחלק את ירושלים.

מה זה יעשה?

הדבר הזה יגרום לחץ, תחושת סכנה, תחושת שליחות, תחושת דחיפות - ובטוח יביא הרבה מאוד קולות לבנט ושקד.

או לדוגמה, מפלגת העבודה, הם יכולים לעשות קמפיין מסוג שיווק מצבי חירום באופן הבא:

רק עם מפלגת העבודה תהיה ממשלה בלי ביבי.

אתם לא רוצים את ביבי?

רק עם מפלגת העבודה תהיה ממשלה בלי ביבי.

אם אתה לא רוצה את ביבי בממשלה, רק עם מפלגת העבודה תהיה ממשלה בלי ביבי.

אתה לא רוצה לקום לסיוט של עוד 4 שנות ביבי?

רק עם מפלגת העבודה תהיה ממשלה בלי ביבי.

זו דוגמה לקמפיין שיווק מצבי חירום שמפלגת העבודה יכולים לעשות ויעבוד נפלא.

דרך אגב, לגבי ביבי, אני לא צריך לתת לו עצות כי הוא האשף השיווקי מבין כל הפוליטיקאים בישראל.

תהיו בטוחים שב-48 השעות האחרונות לפני הבחירות, לפני הקלפי, לפני ההצבעות האחרונות, תשמעו קמפיין חדש של ביבי שמשתמש בשיווק מצבי חירום.

במה הוא ישתמש הפעם?

אני לא יודע, אבל אני בטוח שהוא ישתמש בשיטה הזאת כי היא עבדה לו פעם אחרי פעם.

ואחרי שהיא עזרה לו כל כך הרבה פעמים הוא ישתמש בה גם עכשיו כדי לגרום לקהל שלו, לבוחרים שלו, לקהל היעד שלו, תחושה של דחיפות ושאין מה לעשות, יש סכנה ענקית וחייבים להצביע ביבי.

עד כאן אלה היו כמה דוגמאות קטנות וטעימות קטנות איך מפלגות יכולות להשתמש בשיווק מצבי חירום לימים האחרונים של הבחירות.

אני בטוח שכל מפלגה יכולה להמציא עוד הרבה דרכים, הרבה טקסטים, הרבה אפשרויות איך להשתמש בשיטה של שיווק מצבי חירום.

ומי שתשתמש בשיטה הזאת בצורה הכי טובה ותחזור על המסר שוב ושוב ושוב ב-24 השעות או 48 השעות האחרונות תגרוף הרבה יותר קולות ממה שהיה צפוי לה אם היא לא הייתה משתמשת בשיטה הזאת.

כמו תמיד, אני רוצה לשמוע מה דעתכם על השיטה הזאת.

האם היא הטוב, האם היא הרע או היא המכוער בנושא של שיווק.

ואם עד עכשיו לא צפיתם בכל הסדרה שלנו שמתקרבת עד עכשיו למיליון צפיות, זה הזמן להשאיר אימייל מתחת לסרטון או בקישור המצורף - ולקבל את כל הסדרה במתנה.

בקרוב אני הולך להעביר מפגש חדש של המאסטר קלאס.

זה אימון עסקי מול קהל שבו אני הולך לארח אישיות יוצאת דופן, אישיות שעשתה את זה בגדול, הרוויחה הרבה, עברה המון מצבי חירום בחיים - ומכולם יצאה בהצלחה עם ניצחונות גדולים.

אני אראיין אותה ואני אבקש מהאישיות הזאת לספר לנו את כל הסודות שלה להצלחה, ואיך כל אחד מהמשתתפים במאסטר קלאס יכול להעתיק את הסודות האלה כדי להצליח בעצמו בגדול בעסק, בחיים ובכלל.

נתראה במאסטר קלאס?